Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010



Διαβάστε στο Homefood το άρθρο της Φαραώνας.
Τα καραβάνια.

8 σχόλια:

Rena είπε...

Διάβασα το άρθρο σου και μέσα από αυτό κατάλαβα ότι τελικά η ζωή επαναλαμβάνεται.
Όσο και αν αλλάζουν οι συνθήκες τα συναισθήματα παραμένουν τα ίδια.
Το ίδιο ακριβώς νιώθω κι εγώ για τα σχολικά μου χρόνια και τις διακοπές,το ίδιο νιώθουν και τα παιδιά μου.

faraona είπε...

rena
ευχαριστώ που πήγες κι ήρθες.
Μπορείς κι εκεί αν θέλεις να μου αφήνεις σχόλια για να μη κάνεις διαδρομές και σε παιδεύω.
Ναι ετσι ειναι τα αισθήματα και τα συναισθήματα μένουν ίδια.
Ακόμη και κάτω απο διαφορετικές συνθήκες.
Καλό βράδυ.

Coco είπε...

δεν είχα εφόδους στους κινηματογράφους αλλά είχε ξεμείνει ο επιθεωρητής και η ποδιά
(φαγωμένα νύχια, μου έλειπαν κουμπιά, γιακάς, κορδέλα ποτέ μου, ζώνη κόμπους στα δέντρα ένα χάλι)
διακοπές τα ίδια περίπου, ααααααχ!

faraona είπε...

Κοκό
αυτό το ααααχ! απο μόνο του λέει πολλά.
Φιλιά!

ruth_less είπε...

Βρέχει έξω αλλά εσύ κατάφερες για λίγο να τα κάνεις όλο ηλιόλουστα και καλοκαιρινά φαραώνα μου :) Πανέμορφη διήγηση και πάνω απ΄όλα το γεγονός ότι τα έζησες! Φιλιά

faraona είπε...

ruth_less
...σαν όνειρο ειναι πιά μέσα μου.
Βιωμένο όνειρο όμως.
Κι αυτό δίνει κουράγιο για να πάω παρακάτω.

Σε φιλω

Natalia είπε...

πολυ ωραια τα καραβανια ρε faraona...

αληθεια, φοβερες εικονες
περιμενω τη συνεχεια

faraona είπε...

Ναταλία μου λίαν συντόμως.

Φιλιά.

Επαφές

του Nickie Zimov ενας νεαρός εξαιρετικά αισθησιακός καλλιτέχνης.

του Nickie Zimov ενας νεαρός εξαιρετικά αισθησιακός καλλιτέχνης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις