Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Βυθός ,ρήγμα,χάος.


Πάντα ο,τι και να γίνεται εκει μέσα ,το μέσα -μέσα μου μένει ατάρταχο... Οσα τούνελ κι αν εχω περάσει το φως ειναι φως .
Στο τέλος.
Οπως και στην αρχή.

Μ εχει νευριάσει αυτό σε μένα
μα οσες φορές κι αν προσπάθησα να φτιάξω ρήγμα εντός μου, έρχεται μια απαλή χούφτα αλεύρι απ το πουθενά και ΠΑΦ,κάθεται στην μαγιά μου κι αρχίζει τις ζυμώσεις...που μοσχοβολάνε τελικά κι οσο κι αν νευριάζω ....χαίρομαι κιόλας και γίνεται μια σαστιμάρα μέσα μου ...χαρά,νεύρα,ξανά θυμός ξανά χαρά...«τάπαιξα μαζί μου ».
Αϊ και σιχτήρ.
ΧΑΟΣ.







14 σχόλια:

anepidoti είπε...

η μαγιά τα φταίει όλα, να το ξέρεις!
άει σιχτίρ! και δεν μπαγιατεύει πανάθεμά την!
φιλί!!!
-αν χρειαστείς βοήθεια στο ζύμωμα, ξέρεις...τα καταφέρνω, ειδική για ρωγμές και χάος-
:)

BIKY είπε...

κατι μου θυμίζει εμένα αυτό

ellinida είπε...

Εφερα ζάχαρηηηηηηηη!

faraona είπε...

Καλημέρα Ανεπίδοτη!
Ναι αυτο!
.... αυτή η άτιμη «η μαγιά» φταίει αλλα δεν μου είχαν πει οτι δεν «βγαίνει» ο βίος μόνο μ αυτήν....
θέλει κι αλλα γμτ!
αυτά τα αλλα ειναι που με μπερδεύουν.

faraona είπε...

Βικυ?
Ποιόν καλέ?
Για πές μου...

faraona είπε...

Εβίνα?
Εμ τι αλλο θα κουβαλούσες ?
Εισαι κι εσυ μιά....!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κοίτα τώρα σύμπτωση.... με ζυμάρια είμαι ανακατεμένη σήμερα.
Το ψωμάκι μου ψήνεται στο φούρνο τούτη τη στιγμή κι' έχει μοσχοβολήσει το σπίτι.

Πάντα χαρά και ξανά χαρά να έχεις, να "ζυμώνεις" καινα "μοσχοβολάει" το e-σπιτικό σου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ruth_less είπε...

μα σπουδαίο δεν είναι αυτό; να μένει ατάραχ(τ)ο το εντός σου και κανένας "σεισμός" να μην δημιουργεί αυτό το ρήγμα που όλοι κάνουμε αγώνες να κλείσουμε... τα τόσα πια ρήγματα.

Και μετά το Χάος... η Δημιουργία μήπως; Υπομονή.. θα περάσει κι αυτό. :)

faraona είπε...

Γλαρένια μου ευχομαι καλή επιτυχία στα ζυμώματα σου!Τυχερή η γλαροοικογένεια.

faraona είπε...

ruth
και βέβαια ειναι σπουδαίο.Ομως ξέρεις τι συμβαίνει?Η μαγια και το ζυμάρι θέλουν μ εναν τρόπο πολυ ιδιαίτερο, προστασία,ζεστασιά και φροντίδα.Κι οπως θα ξέρεις αυτά σπανίως τα βρίσκουμε απο τους αλλους οπου ακόμη κι αν τα βρούμε δεν φτάνει.Πρεπει να νοιαστούμε εμεις οι ιδιοι κι αλλήμονο μας αν τα παραμελήσουμε...

Margo είπε...

Στο τέλος όπως και στην αρχή.. κατά τη διάρκεια όμως; Ούτε μια τόσο δα μικρή στιγμή δεν χάνεις το φως; Μα δε μιλάμε για χάος αυτό είναι το ζητούμενο και δύσκολο πολύ!
Φιλιά πολλά Φαραώνα μου

faraona είπε...

Margo
γι αυτό λέω «στο τέλος και στην αρχη»
το ενδιάμεσο διάστημα εχει πολλά σκοτεινά σημεία για να μην πω οτι σε κάποιες περιπτώσεις ηταν και ειναι ολόμαυρο σκοτάδι.
Χμ! το ζητούμενο ε?

νασαι καλά

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Είναι το προζύμι ,καλή μου, που δίνει την ποιόητα στο ζυμάρι .

Είναι και η "μεστάδα" που επιτρέπει
την διαχείριση της σκοτεινιάς ή της ομίχλης στο τούνελ ώστε να μην σβήνει το φως της κατανόησης.

Νάσαι καλά και να μας...γράφεις τα όμορφα που ξέρεις Εσύ !
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com

faraona είπε...

Λυγερή ετσι ειναι...
Εχουν ολα ορια ομως....αυτή η απόλυτη κατανόηση μερικές φορές κουράζει.
Τα φιλιά μου

Επαφές

του Nickie Zimov ενας νεαρός εξαιρετικά αισθησιακός καλλιτέχνης.

του Nickie Zimov ενας νεαρός εξαιρετικά αισθησιακός καλλιτέχνης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις