Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Νερα στην πετρα




















Nερα στην πετρα
Ιαματα...
Κάλλος της γης ...
Φωτος καθρεφτης...
Σκυβει το ουρανιο στερεωμα ερωτευμενο ...φιλα το σωμα σου
Στιλβουν τα πετρωματα στο περασμα σου...
Νερο στην πετρα της αρχαιας Ιεραπολης...
Στης αγκαλιας του το ασημι ...απιθωνει η νυχτα τα αστρικα παιδια της
Θαρθω εκει ...μια μερα να λουστω ...ν αφησω το σωμα μου στα χερια σου...
να θυμηθει το κυτταρο...
να αναδευτουν οι μνημες ...
στης Νεκροπολης τις σαρκοφαγους ....
να γαληνεψουν οι νεκροι...

107 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εσύ κυρά μου με γυρεύεις;
ευτυχώς που δε με βρήκες..
κι έφτασα στο σπίτι σου.. και είδα.. και θαύμασα..
την ομορφιά σου είδα..
θαμπώθηκα..

Για ότι θέλεις.. στη διάθεσή σου πάντα.. για ότι..

L.N.E

faraona είπε...

L.N.E
σε γυρευω αλλα φαινεται οτι υπαρχει κατι που δεν μ αφηνει να σου αφησω μηνυμα.
Μαλλον ειναι η ανικανοτητα μου να βρω πως...

Θα ξαναδοκιμασω ομως.
Σ ευχαριστω

M-meggie είπε...

Καλώς σε βρήκα faraona.
Με ταξίδεψες με εικόνες και στίχους.
"Να θυμηθεί το κύτταρο", να θυμηθώ και εγώ το γέλιο μου.
Καλό σου βράδυ

faraona είπε...

Νοτα
καλωσορισες
ναι τα κυτταρα εχουν μνημη...και η δικη μου παει εκει στην Ιεραπολη...
Καλο βραδυ κα σε σενα αν και σε ειδα λιγο ...καπως με την νεαρα υπαρξη.Τι τα θες τι τα γυρευεις Νοτα μου? Ν Ι Α Τ Α.

καλο βραδυ και σε σενα

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Fωτιά -που καίει το κακό

Αέρας-που σκορπίζει τους σπόρους

Rοή-που σε παρασέρνει

Αγάπη- που δίνεται απλόχερα

Όνειρο- που σου προτείνεται

Νερό - που φέρνει την κάθαρση

Ανάσα- φιλί ζωής

Γλυκά φιλιά καληνύχτας

faraona είπε...

Κοκκινη ομπρελα μου
καλημερα
εχεις παντα τοσο καλη διαθεση τη νυχτα!
Υποθετω και τη μερα βεβαια αλλα την νυχτα την εκφραζεις κιολας.

φιλια καλη μου

NinaC είπε...

Τι όμορφα τα γαλανά και τα πράσινά σας! Τι όμορφα!

Καλημέρα και φιλί.

faraona είπε...

Nινα μου

καλημερα
και γαλανα και πρασινα...
μπας και φερουμε λιγο νωριτερα το καλοκαιρι.

φιλια κι απο εμε

Σπύρος είπε...

Ειλρινά αυτό που μου αρέσει είναι ότι κάθε κομματι και φώτο που βάζεις ειναι ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!! ΦΙΛΙΑ ...enya..OYDEN SXOLIO

faraona είπε...

Σπυρο μου
καλημερα
πρωινος πρωινος και μετα το βραδυ νυσταζεις ε?
Φιλια πολλα και καλημερα!

Φαίδρα Φις είπε...

faraona μου,καλοτάξιδο το καινούριο και φωτεινό "στερέωμά" σου...
πολύ ποιητικό το κείμενο,μου άρεσε πάρα πολύ όπως και το τυρκουάζ χειροτέχνημά σου-αριστούργημα!-ταιριάζει τόσο πολύ με τη "μοίρα" και το σώμα του νερού...

ένιωσα να κολυμπάω σε διαυγές και ήρεμο νερό.

καλημέρα,
σε φιλώ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τι όμορφο το βραχιόλι καλή μου, όλα όμορφα φιαγμένα με το αγαπημένο μου χρώμα του καλοκαιριού, μα το βραχιόλι μου άρεσε ιδιαίτερα, αν με γνώριζες σαν φοιτήτρια όλο τέτοια φορούσα και ινδθκά ρούχα που ήταν τότε της μόδας.Σ' αγαπώ πολύ μέσα απο τις κατασκευές σου που παρακολουθώ νοιώθω οτι είσαι κάποια δικιά μου, της οικογένειας!

kalynama είπε...

Ποιος είπε πως με τα υφαντά σου δε σχηματίζονται οι ομορφότερες εικόνες;
Νερό, χιόνι, θάλασσα...

Μας ταξιδεύεις.. πάντα... μονάχα που κάθε φορά πηγαίνουμε σε διαφορετικούς τόπους...

Αλλά ξέρεις; Αυτό το μπλε με μαγεύει... πάντα...

Γλυκιά καλημέρα να έχεις

faraona είπε...

Φαιδρα μου
καλημερα
Αχ!η αισθηση του νερου... πιστευω οτι ειναι μετα το αγγιγμα ενος αγαπημενου προσωπου ,το δευτερο κατα σειρα αγγιγμα που μας δινει ζωη.

Φιλια

faraona είπε...

Αχτιδα μου
κι εσυ ινδικα φορουσες καμαρι μου?
Εμ!εμεινε και καμμια μας που να μην τα φορεσε τοτε?
Τι μοδα κι εκεινη θεε μου.

Σ ευχαριστω για τα καλα λογακια.
Καλη μερα

faraona είπε...

Kalynama μου
ωραιο πραγμα τα ταξιδια,ειτε γινονται με το νου ειτε στην πραγματικοτητα...

Ειδικα δε στα μερη οπου υπαρχυν νερα.

Σε φιλω κοπελα μου

BUTTERFLY είπε...

Καλημεριζω τη χρυσοχερα μας!

witchofdaffodils είπε...

Xρώματα, απόλαυση ψυχής..

Καλημέρα κόρη βασιλική :)

witchofdaffodils είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα! :)) Με συγκινεί ο τρόπος που αντιπαραβάλλεις εικόνες και έργα, μία διεργασία του νου και της καρδιάς! :)) Πες μου γι αυτά τα έργα... Είναι πολύ όμορφα, αληθινά ποιήματα. Εκτός από την αγάπη σου για αυτά, που φαίνεται, είναι το αντικείμενο της δουλειάς σου;
Την καλημέρα μου! :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σχετικά με το μπλογκ της Ελένης... Πρέπει να πατήσεις πάνω στο μικρό κείμενο κάτω αριστερά από το κάθε ποίημα στο οποίο θες να αφήσεις σχόλιο. Εκεί που γράφει το πόσα σχόλια. Στη συνέχεια, στη σελίδα που ανοίγει, στο κάτω μέρος, γράφουμε στα αριστερά του "όνομα"το όνομα,
από κάτω την διεύθυνση της σελίδας μας, και πιο κάτω ακόμη, το κείμενο.
Έπειτα, στα δεξιά του αριθμού , στο κουτάκι πάνω από το κουμπί αποστολή σχολίου, αντιγράφουμαι το νούμερο. ( Σε κάποιες περιπτώσεις, ίσως χρειαστεί να πατήσουμε στον Internet explorer ή ton Firefox,ανάλογα το πρόγραμμα που χρησιμοποιούμαι, ανανέωση για να μας δώσει ένα νέο κωδικό ), και πατάμε Αποστολή σχολίου. Κάνουμε ανανέωση να δούμε αν το σχόλιο, περάστηκε κανονικά...
Ελπίζω να σε βοήθησα. :))

faraona είπε...

Butterfly καλημερα
Πεταλουδιζεις πανω απο γαλαζια νερα σημερα?

φιλια

faraona είπε...

Μοργκανα μου
γλυκεια μαγισσα με τα φοβερα σου σαπουνακια...
Θα δημιουργησω κατω στην αυλη μου εναν χωρο και εκει θα αφιερωσω μια γωνια για να φτιαχνω τις μυρωδατες συνταγες σου.
φιλια πολλα

faraona είπε...

Nικο μου αχ!poeta μου εσυ που θελεις να μαθεις για τα εργα μου.
Τα εργα μου ειναι δημιουργιες που φτιαχνονται με δυο κυριως τροπους.
Ο ενας ειναι το βελονακι(πιθανως το θυμασαι απο καμια γιαγια)και ο δευτερος ειναι ενας επιτραπεζιος μινι αργαλειος περιπου οπως ο μεγαλος αλλα οχι τοσο συνθετος.
Τα σχεδια βγαινουν ολα απ το κουνημενο μου μυαλο αναλογως με τον τροπο που λειτουργει το προσωπικο μου μιξερ,οπως και τα χρωματα κι ο συνδιασμος τους.
Τα υλικα που χρησιμοποιω ειναι ολα φυσικα,δεν θελω ουτε να ακουμπαω τα συνθετικα και οσον αφορα τα νηματα αλλα και τις χαντρες και τα αλλα στοιχεια.
Εχω ενα ονειρο που πιστευω μεσα στον επομενο χρονο να το πραγματοποιησω.
Να παιρνω την πρωτη υλη, δηλαδη βαμβακι ας πουμε και να το επεξεργαζομαι μονη μου,να το γνεθω και να το βαφω με φυσικους τροπους.
Αυτο βεβαια εχει πολυ περισσοτερο κοπο αλλα ειμαι ψιλομαζοχα κι οσο δυσκολοτερο ειναι κατι τοσο περισσοτερο μ αρεσει.Χαχαχα!Οχι σε ολους τους τομεις φυσικα.

Αυτα ειναι εν περιληψει τα της δουλειας μου .Ελπιζω να σου εδωσα αρκετα στοιχεια ...Ε?

Τωρα για την Ελενη νομιζω τα καταφερα και της αφησα μηνυμα το πρωι..λες να εκανα κανενα λαθος παλι?

Φιλια

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:))

faraona είπε...

:))
φιλι Νικο.

panagiota είπε...

Αμα σε δω να κάνεις και νήμα από βαμβάκι με το "τυλιγάδι"και το "τσικρίκι"ε,τότε θα τα δω όλα!!!
Φιλιά πολλά...

Roadartist είπε...

Καταπληκτικά.. Φαραονα νομιζω οτι εχεις βαρεθει να με διαβαζεις..αλλα δεν ξερω τι να πω ειναι ΥΠΕΡΟΧΑ ολα!! Και τα λογια, και οι δημιουργιες σου..και οι φωτο.. μπραβο :)

faraona είπε...

Παναγιωτα σου υποσχομαι φωτογραφιες για να εχεις να λες οτι εν ετει 2008 το ειδες και αυτο.
Μετα θα μπω και στο ζωολογικο κηπο κι απ εξω η ταμπελα θα γραφει:"το ειδος εξελιπεν".ΑΧΑΧΑΧΑ!!!
φιλια στη Β.Ελλαδα.

faraona είπε...

Roadartist
ελα τωρα ,αφου ξερεις οτι θελω να ερχεσαι εδω και να βλεπεις.
Εσυ μονο να εχεις διαθεση αυτο μετραει.

φιλια

ΩΣΗΕ είπε...

Φαραώνα μου, δημιούργησες μια εκπληκτική σύνθεση, χρώματα μαγικά κείμενο - ποίηση, αρώματα ξεχειλισμένα από αισθησιασμό εκ βάθος βυθού, έφτασες ως τον αβλέμονα της ψυχής μου τώρα και μακάρι να είχ ώρα απόψε που με περιτριγυρίζει η έμπνευσις γμτ...

faraona είπε...

Ωσηε μου αν γινω η αφορμη της εμπνευσης αυτης θα ημουν ευτυχης.
Μακαρι!
Σε φιλω.
Σ ευχαριστω φαλκονι.

Ανώνυμος είπε...

πολυ ομορφα...και σε τελεια χρωματα!
λατρευω αυτες τις αποχρωσεις του μπλε...λατρευω και τις φωτοραφιες που εβαλες...ταιριαζουν πολυ με τα κοσμηματα!!!

καλο ξημερωμα και πολλα φιλια : ))

Ra Ma είπε...

Εσύ παιδί μου κεντάς τον κόσμο στο βελονάκι σου! Φοβερές εμπνεύσεις και συσχετισμοί!

Άσχετο αλλά θυμήθηκα τον 'Υφαντόκοσμο'! Το έχεις διαβάσει?

Καλό ξημέρωμα!

faraona είπε...

Una mama μου
μπλε και πρασινο τα χρωματα της θαλασσας ,των πηγων,των ποταμων...
ολες οι αποχρωσεις τους, μαγευτικες...ονειρεμενες...


φιλια πολλα

faraona είπε...

Marconi μου

Τι ειναι ο "Υφαντοκοσμος"?
Βιβλιο ναι ...αλλα τι πραγματευεται?

Για πες.

panagiota είπε...

Περαστική ήμουν αλλά έπεσα επάνω στον "υφαντοκοσμο"και δεν αντεξα να μην γράψω κάτι επ'αυτού.
Ειναι ενα καταπληκτικό αφήγημα που κρύβει έναν ολόκληρο κόσμο μέσα σε ένα χειροποίητο χαλί!
Απο τα καλύτερα βιβλία που διάβασα Φαραώνα μου!!!

panagiota είπε...

Weaveworld -Clive Barker

Θα σε τρελάνει χαντρένια μου η κακιά Ιμακουλάτα!!!(αν θυμάμαι καλά έτσι πρέπει να την έλεγαν αυτήν που ήθελε να εξαφανίσει αυτούς που κατέφυγαν στο χαλί για να κρυφτούν)

Φιλιά κεντημένα με αστέρια και φεγγάρια του Βορρά σου στέλνω...

faraona είπε...

Παναγιωτα καλημερα
Πολυ ενδιαφερον ακουγεται το θεμα του βιβλιου.Θα κοιταξω να το βρω.Ωστε ηθελε να εξαφανισει αυτους που κατεφυγαν στο χαλι για να κρυφτουν ε?
ΧΜχμ χμ!

Πολλα φιλια

BUTTERFLY είπε...

Στα ονειρα μου πεταλουδιζω πανω απο πολυχρωμα ουρανια τοξα και μυρωδατα λουλουδια. Στην παραγματικοτητα, τα φτερα μου εγκλωβιζονται στα ψυχρα πληκτρα ενος υπολογιστη, στη σκοτεινη παγωνια ενος γραφειου...Ευτυχως η δουλεια μου εχει σχεση με θαλασσα!
Την καλημερα μου!

Φαίδρα Φις είπε...

faraona μου καλημέρα,
χάθηκες...είστε καλά?

φιλιά

faraona είπε...

Butterfly μου
ειναι πολυ σπουδαιο να μπορεις να φτερουγιζεις ετσι που περιγραφεις,ενω ολη η ημερα σου σχεδον περναει μεσα σ ενα γραφειο.
Πολλοι ανθρωποι σε παρομοια κατασταση δεν μπορουν μετα απο καποια χρονια ουτε να ονειρευτουν πια.
Σε φιλω

faraona είπε...

Φαιδρα μου
καλημερα κοριτσι μου
ερχομαι,εδω ειμαι...δεν φαινομουν γιατι ειχαμε διακοπη ρευματος και μας πλακωσαν τα σκοταδια.

ZouZouna είπε...

Hμέρες πολλές είχα να περάσω απο εδώ. Με γαλήνεψαν οι σελίδες σου και τα σχέδιά σου. Με ταξίδεψαν. Κλείνω τα μάτια και τα αφήνω να περνούν ταινία μπροστά μου. Μ' αρέσει. Να είσαι καλά. Οσα μου πρόσφερες όλες ετούτες τις ημέρες, να σου τα χαρίζει διπλά και τρίδιπλα. Σε φιλώ γλυκά

Ανώνυμος είπε...

Πόση δύναμη ο λόγος σου...
Χίλιες λέξεις οι εικόνες σου!

"Θαρθω εκει ...μια μερα να λουστω ...ν αφησω το σωμα μου στα χερια σου..."

(breathless)

Unknown είπε...

Καλημέρα φαραώνα μου !!!!

ένα υπέροχο ταξίδι με πήγες για μια ακόμη φορά....

τη λατρεύω την enya ....

ειδα και αυτο και το κατω βιντεο με την κοπελα που χορευει .....

δεν έχω λόγια....


μεγιά και για τις αλλαγές


φιλάκια γλυκά

_Κυβέλη_

Ra Ma είπε...

Για να μην αντιγράφω, δες
Εδώ, και Εδώ

Αν σου αρέσουν αυτά, συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Φιλιά.

faraona είπε...

Κερασοζουζουνα μου
Μ εκανες και δακρυσα...



Συ νασαι καλα...τιποτα δεν εκανα.

faraona είπε...

Breathless

σ ευχαριστω που περνας
ειναι τιμη για μενα.


Φιλι

faraona είπε...

Κυβελη μου

μ αρεσει η φρεσκαδα και η δροσερη σου σκεψη
Ε! η κοπελα που χορευει ειναι χαρισματικο πλασμα...
και καταξανθη γαλανοματα σαν εσενα.

φιλια πολλα

faraona είπε...

Θυμιο μου

χιλια ευχαριστω παλικαρι μου,
αν κρινω απο το story του βιβλιου
θα μ αρεσει σιγουρα.
Ε κι αφου μου το συνιστας ανεπιφυλακτα θα το παρω σιγουρα.

ΩΣΗΕ είπε...

Kαλησπερα φαραώνα μου :)

rain είπε...

Φωτογραφίες που σε ξεδιψούν, δροσερές , μοναδικές συνοδευμένες από όμορφα λόγια..
Την καλησπέρα μου φαραονάκι

faraona είπε...

Ωσηε μου
πολυ μ αρεσουν οι απογευματινες σου επισκεψεις.

Εμ ετσι μπραβο ,οχι μονο αγρια μεσανυχτα...!

Φταιει η νηστεια μαλλον.ΧΙΧΙ!

faraona είπε...

Rain μου
Να ειδες ,με την φορα που ειχες σημερα,μεχρι εδω εφτασαν τα νερα!!!!
Σου το λεω παλι μην τυχον δεν πας Ικαρια!Και μαλιστα το μικρο διπλανο νησακι οι Φουρνοι αξιζουν...ακομη περισσοτερο.
Φιλια

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Απογευματινή βροχερή καλησπέρα.
Άρχισε το τσίκι τσίκι της βροχής πριν από λίγο και η πρώτη εικόνα που γέννησε ήταν το χειροτέχνημά σου με το βραχιόλι. Μοιάζει με βροχή.Βροχή έμπνευσης και ψίθυροι ζωής ραντισμένοι με καθαρό νερό. Υπέροχο, όπως και όλα τα άλλα.
Φιλιά

faraona είπε...

Βρε κοκκινη ομπρελιτσα μου...
που πας μ αυτη τη βροχη?
Τι αναγκη εχεις ομως εσυ?
Βγαινεις βολτα...κι ουτε σε νοιαζει.
Θυμαμαι μικρη οταν ημουν τοχαμε συνηθειο με τα αλλα παιδια της γειτονιας,μολις επιανε η μπορα αρπαζαμε μια ομπρελα και γινομασταν καπνος
Φωναζαν οι μανες αλλα εμεις?
Περα βρεχει.


φιλια πολλα κι ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

εσυ φαραώνα μου είσαι και υφάντρα του λόγου ....τι όμορφα που στολίζεις κάθε φορά τις εικόνες σου?...αν πας θέλω να με πάρεις μαζί σου ,

Talisker είπε...

Kαληνυχτα τρυφερή Φαραόνα ...

..και θα δεις ..θα ακουσεις στον υπνο σου νερα...

και θα μυρισεις ανοιξιατικες μυρωδιες..

οι κερασιες θελω να ανθισουν για σενα ...

-στο ευχομαι με ολη μου τη ψυχη.

faraona είπε...

Ανωνυμε/η
Αν παω σ αυτα τα νερα θα εκπληρωσω ενα ονειρο πολλων ετων.
Αναρωτιεμαι πως θα ηταν δυνατον να το κανω αυτο με εναν ανωνυμο/η .


Σ ευχαριστω για τα καλα λογια

faraona είπε...

Talisker

τι θα μπορουσα να πω για εναν ανθρωπο που μου μιλα με παιδικη καρδια κι ανοιχτο μυαλο,
που ευχεται για μενα ενα θαυμα?



Σ ευχαριστω πολυ...απο το βαθος της υπαρξης μου.

Artanis είπε...

Καλησπέρα Φαραόνα, τόσον καιρό τριγυρνώ στο διαδίκτυο και μόλις σήμερα πέρασα από το κουτί των θησαυρών σου...Κατά κάποιο τρόπο είμαστε συνάδελφοι, φτιάχνουμε και οι δυο μας χειροποίητα κοσμήματα, έστω καιαπό διαφορετικά υλικά...Είναι πολύ ωραία τα πράγματά σου, θα ξαναπεράσω στα σίγουρα...Νά 'σαι καλά, καλό βράδυ...

faraona είπε...

Artanis
καλωσορισες
ναι πηγα και ειδα...
εχεις καλη επαφη με τα μεταλλα...
εχω δει πολλες φορες την κατεργασια τους σε εργαστηρια φιλων.
Ειμαι πολυ διστακτικη στις αφες των μεταλλων δεν ξερω γιατι...


Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα λογια
Να περνας να τα λεμε.

sombraluz είπε...

Κι ότι ήθελα να σε ρωτήσω την τεχνική σου, με πρόλαβες με τη σχετική απάντηση πιο πάνω. Κάπως έτσι φαντάστηκα ότι δουλεύεις. Θεωρείς ότι επηρεάζεσαι από κάποιο στυλ ή παράδοση; Τι σε ενδιαφέρει να δείχνεις με τη δουλειά σου;

faraona είπε...

Sobraluz καλησπερα,καλημερα δηλαδη πια...
Θεωρω οτι ειμαι επιρεασμενη απο την παραδοση οσον αφορα το βελονακι,ομως τοσο ,ωστε να ενωσω καποια στιγμη δυο υπεροχα σεμεν τις γιαγιας μου στο χρωμα του σπαγγου και να τα κανω μια φουστα στην κορη μας με μια ωραιοτατη σατεν φοδρα απο μεσα σε χρυσαφι χρωμα.
Καταλαβαινεις τι εννοω λοιπον"επιρεασμενη".
Τωρα οσον αφορα την αλλη τεχνικη του αργαλειου, επισης ισχυει το ιδιο, γιατι υφαιναν κι οι δυο οι γιαγιαδες μου χαλια και κιλιμια, αλλα μ αρεσουν περισσοτερο τα κοσμηματα κι ετσι προσαρμοσα την αγαπη μου για την υφαντικη πανω σ αυτο που αγαπω περισοτερο.
Τρελλαινομαι να παντρευω το παλιο με το καινουργιο...κυριως αυτο ειναι που προσπαθω να πετυχω ...
Δεν ξερω κατα ποσο βεβαια...το κατορθωνω.

Σε καληνυχτω και σ ευχαριστω.

marianaonice είπε...

Υπέροχα δημιουργήματα και το videaki δένει τέλεια σαν τη δημιουργία του κόσμου!!
Καλό ξημέρωμα Φαραόνα.

faraona είπε...

Marianaonice μου

Μεσα στη νυχτα κι εσυ...
τετοια ωρα παντα κανεις τη βολτα σου απο δω και παντα κατι καλο μου αφηνεις...


Φιλια κοριτσι μου και καλη σου νυχτα.

Σπύρος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΠΕΙΓΟΝ ! ! !

Έχω ποστάρει το ντοκιμαντέρ ΖEITGEIST, αν δεν το έχει δει ΔΕΣ ΤΟ ! ! ΕΠΕΙΓΟΝ ! αν το έχεις δει θα ήθελα την άποψη σου ! Φιλιά

faraona είπε...

Σπυρο
καλημερα
τι επειγον περιστατικο εχουμε?
Φερνω οξυγονο.

Surrealist είπε...

Καλημέρα!! Νερό = ζωή
νερό = ελευθερία = συναίσθημα άδηλο απέραντο και "πάντε ρει"

τον θαυμασμό μου για το συγκεκριμένο post

μολις σήμερα μπήκα, ελπίζω να μην είναι παρεξιγγήσιμο που σε αισθάνομαι τόσο φίλη, αλλά οι επισκέψεις δεν είναι τακτικές... είναι η εποχή που τρέχω, εντελώς
από την άλλη βδομάδα χαλάρά...

Φιλιά

ΕΠΙΣΗΣ

ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ... ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΠΟΡΕΙΣ Ν΄ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΣ...

ΛΟΣ ΛΟΣ ΤΑ ΛΕΜΕ!!

faraona είπε...

STevi μου
δεν χρειαζεται να μου εξηγεις...
μιλανε τα πραγματα και χωρις αυτο...
ξερω για σενα ...αυτο μετραει.


"Παρεξηγησιμο"?καλε ΛΟΣ ΛΟΣ!!!!


ερχομαι να δω...

Ανώνυμος είπε...

Οι φωτογραφίες υπέροχες, μα πιο πολύ τα έργα των χεριών σου! :) Καλλιτεχνήματα!!!

faraona είπε...

Renata
καλωσηρθες το φαραωνοσπιτο!

πολυ σ ευχαρστω για τα καλα λογια

mareld είπε...

Moraki!

..απιθωνει η νυχτα τα αστρικα παιδια της..
Den moy bgazei ellhnika
tha prospathhso argotera
eisai mia magia..
filia

an exeis diathesh mpes
sto nostalgia..

proxthes xionize, bghka kapos anoixiatikh, pagosa kai molis synhltha..

faraona είπε...

Mareld μου
δεν πειραζει που δεν σου βγαζει ελληνικα...αργοτερα ισως αλλα κι αν οχι ...αφου νιωθω τι θελεις να μου πεις.
Αυτο δεν ειναι που εχει σημασια?
φιλια

Ανώνυμος είπε...

Τι να πω κι εγώ για τα ευλογημένα χέρια σου;

Κάνεις την γυναίκα να αισθάνεται θηλυκό σε όλο του το μεγαλείο!

Σε φιλώ πολύ

faraona είπε...

freedula μου
ευλογημενη υπαρξη η γυναικα απ τη φυση...
προικισμενη...


σε φιλω κοριτσι μου

Αλεξάνδρα είπε...

Τα χέρια σου φτιάχνουν πράγματα μαγικά όμορφα...

Τα λόγια σου γαλήνη χαρίζουν...

Οι εικόνες σου θυμίζουν που θα έπρεπε να ζούμε...

Να ΄σαι καλά!

faraona είπε...

Αλεξανδρα μου
στα λογια σου βγαινει το χαρουμενο της ψυχης σου...

Νασαι κι εσυ καλα και να κανεις τις ανατροπες σου στο προγραμμα,ειδες που βγαινουν σε καλο?
Πρεπει να σε συγκινησε πολυ η παρασταση που ειδες.
καληνυχτα

mareld είπε...

Μπουγαρινάκι!
Καλημέρα!

Πως κοιμήθηκες;
Εδώ έχουμε Μεγάλη Παρασκευή!
Χιονίζει ασταμάτητα..
άναψα κερί..και τι να ευχηθώ στους φλιλους μου..τα μπέρδεψα..
Αν έχεις χρόνο μπες στο google
να σε ρωτήσω κάτι..
Φιλάκια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πέρασα για μία καλημέρα λίγο πριν κατεβώ στο εργαστήρι μου γιατί το δημιουργικό σου σπιτάκι με κάνει να ξεκινώ τη δουλειά πιό ευχάριστα !Φιλάκια!

dromaki είπε...

Καθαρότητα,εξαγνισμός,γονιμότης,φρεσκάδα η αιώνια ροή.
Η θέα των νερών ζωντανεύει έναν άγνωστο ψυχισμό,η φωνητική ενότητα της ποίησης του νερού,η υγρότης,η ρευστότητα,προκαλούν τον ανθρώπινο λόγο,τη δική του υγρασία την δική του ομιλία.
Υπέροχη η δουλειά σου,τα χρώματα σου!!!

mareld είπε...

Μπουγαρινάκι μου!

..Σ' αγαπώ καθώς κάποιο φυτό που δεν ανθίζει,
μα που μέσα του κρύβει το λουλουδόφως όλο..
Εδώ στο χιόνι που να ανθίσει..

Σε ευχαριστώ!
Να με θυμηθείς με το Διονύσιο!!!
Φιλιά

faraona είπε...

Μαρινεττα μου
Τι να πω τωρα?Αν πω χρονια πολλα και Καλη Ανασταση οσοι μπαινουν θα νομιζουν οτι...μαλλον τρελλαθηκα.
Ομως ευχομαι να περασεις καλα με την οικογενεια σου .
Εστω και με χιονι.
Σου στελνω τον μαιστρο μας να παρεις ανασες...

faraona είπε...

Αχτιδα μου καλημερα
σου στελνω την αγαπη μου και καλη δουλεια στο εργαστηρι σου.

Tali είπε...

Aυto που με γαληνευει εδω πολυ ...(οπως και στο μπλοκ του Φειδία )
είναι αυτη η συχνη αναφορά στο Θεο..

καλημερα Φαραόνα!!

faraona είπε...

Δρομακι μου
επεστρεψες,περασες καλα εμαθα,ηπιες και τα καφεδακια σου με την αχτιδα...
ΜΜΜμμ!Ζηλευω...
φιλια

faraona είπε...

Mareld μου
χαιρομαι που βοηθησα...ξερεις εσυ.
Φιλια πολλα και θα σ εχω στο νου μου την ωρα της απαγγελιας "της κυρας της Ζακυνθος"
ΦΙΛΙ

faraona είπε...

Talisker

ηταν,ειναι..
πολυ
ακομη
μεσα μου
ο καταρακτης θεος και η Κυρα των ποταμων...

Το βουητο ειναι στ αυτια μου...συνεχως.

καλη μερα απο μενα
κι απ την Αφροδιτη.

mareld είπε...

Μπουγαρίνι μου!

"της κυρας της Ζακυνθος"
ένα δάκρυ απλά..κύλισε..
συνεχίζει να χιονίζει..
ακούω.. Carmen..

Φιλιά!

faraona είπε...

mareld μου
το δακρυ απο χαρα...
ειναι σταγονα ευτυχιας...

non journalist* είπε...

Α καλα.. εγω εχω χάσει επεισόδια. Άλλαξες εμφάνιση βλέπω!! πολύ ωραία! μεγιες μεγιές..
Και νεα έμπνευση.. Καλά απορώ πόσα φτιάχνεις τη βδομάδα?

και τα άσχημα νέα.
Περιμένω στο μπλόγκ μου τα σχόλια σου για το ασφαλιστικό και να ενημερωθείς επιπλέον για τις ρυθμίσεις που αφορούνεσάς τις γυναίκες...

φιλιά!!

faraona είπε...

Μικρε δημοσιογραφε οποιος δεν καθεται φρονιμα και παθαινει λουμπαγκο,καθεται σπιτι του και χανει επεισοδια ...ετσι γινεται.Χα!
Ελα πλακα σου κανω,περαστικα σου.
ερχομαι να δω...

Marialena είπε...

Αντε πάλι!!! Κατάφερες να με μαγέψεις ξανά Φαραόνα μου.

Πολλά όμορφα πετράδια κρύψει η ψυχή σου...

φιλιά!

faraona είπε...

Μαριαλενα μου
εσυ ναρχεσαι εδω και να μου χαμογελας με χαμογελο ηλιτροπιο Ναι?για να φωτιζονται ολα!
φιλια

Γουφ είπε...

ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ! ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ!
ΤΟ ΜΑΚΝΕΚΕΝ!

Φαίδρα Φις είπε...

faraonaki,
Πάλι εδώ είμαι-μέρα νύχτα πια-,
θα τρελαθώ στο τέλος,
αφού μπαινοβγαίνω συνεχώς λέω ας περάσω να της αφήσω ένα γεια και φιλιά.

faraona είπε...

Γουφα ποιο μοντελο απο ολα θελεις?
Μακνεκεν ντεν εχει,καμμια παστιτσαδα ομως ευχαριστως.
Σ επιασε η ανοιξη και βγηκες βολτουλες Ε?

φιλια

faraona είπε...

Φαιδρα μου
φιλια και ονειρα γλυκα κι απο μενα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"Στιλβουν τα πετρωματα στο περασμα σου..."
Ωδή στο πολύτιμο υγρό στοιχείο, την απαρχή κάθε ύπαρξης...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

faraona είπε...

Γλαρενια μου
Μπαινει η Ανοιξη και μας ξεσηκωσε ολους ,εμενα με τα νερα ,εσενα με τα υπεροχα λουλουδια σου...
Καλη Ανοιξη ναχεις κι εσυ κι ολη η οικογενεια σου...
Φιλια και ηρεμο ΣΚ ευχομαι

kalynama είπε...

Μια γλυκιά καληνύχτα πέρασα να σου αφήσω, γαληνεύοντας στα νερά ... στο μπλε σου...

Καλό σαββατοκύριακο. Όπως πραγματικά το λαχταράς :-))

faraona είπε...

Nama μου
να κοιμηθεις κι εσυ ηρεμα καλη μου.Ξερω οτι το χρειαζεσαι.
καλο ξημερωμα

μαριάννα είπε...

Οι αναρτήσεις σου έχουν αξία παλιάς δαντέλας, φίνας πορσελάνης, λεπτού κρύσταλλου, γεύση από γλυκό κουταλιού, τυρκουάζ Ιονίου και μοσχοβολάνε καφέ ελληνικό στην αυλή με το αγιόκλημα και τα γιασεμιά! Η Enya πολυαγαπημένη!

Φιλιά γλυκά!

faraona είπε...

Βρε βρε το κοριτσι που μας ηρθε α το κρυο!
Γητευτρια μου κλωσορισες!
Πρεπει,ετσι δεν ειναι?Πρεπει να βρεθουμε καποια στιγμη δεν εχει σημασια σε ποιο τυρκουαζ Πελαγος και να πιουμε τετοιους μυρωδατους καφεδες και καπακι γλυκακι κουταλιου.Πεθαινω για κερασι ασπρο και βυσσινο, αλλα κι ενας λεμονανθος με αμυγδαλακι δεν θα με χαλαγε...Ακου ορεξη 2 η ωρα την νυχτα...ε δεν παιζομαστε παιδακι μου τελειωσε....

Φιλια πολλα και κοιτα να διασκεδασεις.

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Δεν αντέχω να μην πατήσω το μαγικό κουμπάκι που θα με φέρει στον πολύχρωμο κόσμο σου...
Πάλι εδώ είμαι, να σου στείλω ένα γλυκό φιλί και πολλές πολλές ευχές για όμορφο Σαββατόβραδο.Μου' λειψες δυο μέρες τώρα.

faraona είπε...

Κοκκινη ομπρελιτσα μου
Ημουν κι εγω απασχολημενη απο χθες μ κατι εκδηλωσεις του πολιτιστικου μας συλλογου καιδεν ηρθα .
Θαρθω ομως αποψε ...σε λιγο βγαινω βραδυνη βολτα στο μπλοκοδασος.

φιλι

Επαφές

του Nickie Zimov ενας νεαρός εξαιρετικά αισθησιακός καλλιτέχνης.

του Nickie Zimov ενας νεαρός εξαιρετικά αισθησιακός καλλιτέχνης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις