Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Οι γυναικες δεν χρειαζονται επετειους για να γιορτασουν.


Γιατι γιορταζουν καθημερινα οταν:
Προσπαθουν να συντηρουν τον εαυτο τους μονες τους και δεν περιμενουν απο τους αλλους .
Διεκδικουν τα εργασιακα τους δικαιωματα και τα υποστηριζουν.
Ειναι ετοιμες να μεγαλωσουν ακομη και μονες τους τα παιδια τους.
Σεβονται το μυαλο και το σωμα τους και απαιτουν να τα σεβονται και οι αλλοι.
Εκτιμουν,κατανοουν και βοηθουν τις αλλες γυναικες.
Δεν ανταγωνιζονται τους αντρες ,ειναι ‘’κυριες’’ του εαυτου τους και επιβαλονται δια της ηρεμης σοφιας και του προσωπικου παραδειγματος.
Δεν ανεχονται την λεκτικη η σωματικη αλλα κι οποιασδηποτε αλλης μορφης βια.
Αναγνωριζοντας την γηινη φυση τους και την βιολογικη τους ανωτεροτητα φροντιζουν για την διατηρηση και αναπτυξη της ζωης σε οποιδηποτε μορφη της.
Υπερασπιζουν την ειρηνη στον πλανητη.
Οι γυναικες γιορταζουν καθημερινα οταν υπηρετουν την αγαπη με ψηλα το κεφαλι και δεν περιμενουν ανταμοιβες απο κανεναν,
γιορταζουν καθημερινα οταν βλεπουν τους ανθρωπους που γεννουν να γινονται ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

44 σχόλια:

μαριάννα είπε...

Έκοψα ένα κλαράκι από 'δω για να στο χαρίσω...

Χρόνια πολλά! 8 Μάρτη '08

Και του χρόνου εύχομαι να είμαστε καλά και να δούμε τις γυναίκες όλου του κόσμου, να χαμογελούν ευτυχισμένες! Ευχαριστώ από καρδιάς για τη συμμετοχή σου, που είναι καταπληκτικά ευαίσθητη, όπως άλλωστε κι εσύ! Και οι εικόνες σου δεξιά και το κείμενο, με συγκίνησαν!

Με όλη μου την αγάπη
Σε φιλώ
Μαριάννα

ΩΣΗΕ είπε...

Φαραώνα μου να ζήσεις. Ελπίζω να ξημερώσει κάποτε μια καινούργια μέρα για τις γυναίκες του μουσουλμανικού κόσμου και τις απανταχού ακόμη λησμονημένες.
(Εσείς φαντάζομαι δεν έχετε κανένα προσωπικό παράπονο έτσι;)

faraona είπε...

Γητευτρια μου
Καλημερα
...γεμισε η αγκαλια μου κλαρακια και λουλουδια!
Νασαι καλα κοπελα μου παντα...
Ναμαστε καλα ολες και να τραβαμε μπροστα...!
Φιλια!

faraona είπε...

Ωσηε μου!
Ε μια τετοια καλημερα περιμενα σημερα...!
Μακαρι η ευχη σου να πραγματοποιηθει,μακαρι εστω ενα χιλιοστο να παει ο μουσουλμανικος κοσμος προς τα πανω!


Σ ευχαριστω φιλε μου!

Roadartist είπε...

Φιλενάδα μπράβο για την ανάρτηση πολύ όμορφα τα λόγια σου!
Μπράβο και σε κάθε άντρα που ξέρει να τιμά, να αγαπά και να σέβεται τη γυναίκα!
Τη καλήμερα μου :)

NinaC είπε...

Υποκλίνομαι, Κυρά μου.

faraona είπε...

Roadartist

Aρτιστα μου κι εσυ δεν πας πισω...!
Φαινεται η αγαπη και η συμπαρασταση σου στις γυναικες απο την αναρτηση σου.


Σε γλυκοφιλω!

faraona είπε...

Νινα μου

...εχεις τα φιλια μου κι ευχομαι νασαι παντα ετσι!
Ορθη
Γενναια κι
Αληθινη


Να περασεις καλα και ξεκουραστα το τριημερο!

panagiota είπε...

Λουλούδια κι απο μένα για όλες τις γυναίκες που κατάφεραν να αποδιώξουν τον τίτλο"το αδύναμο φύλο"!
Σας φιλώ όλες!

faraona είπε...

Παναγιωτα κι απο μενα σε σενα ενα φωτεινο φιλι!
Καλο τριημερο!

non journalist* είπε...

Χρόνια πολλά~!!! Σε όλες σας!! Η Ελίζα δεν θα έρθει Πάτρα γιατί δεν είχε που να αφήσει τον Μπούμπη.. ασε πολύ κρίμα, αφού σκέφτομαι να μην πάρω τον Πάτρικ τελικά (ένα τσιουάουα) μετά απο αυτό το περιστατικό.

Αυτό είναι για σένα.. αλλά επειδή δεν μπορώ να το κάνω κόπυ εδώ σου δίνω το λινκ..

http://photobucket.com/mediadetail/?media=http%3A%2F%2Fi119.photobucket.com%2Falbums%2Fo131%2Fmisstuppence%2Fbirthday2006087.jpg&searchTerm=flowes&pageOffset=19

faraona είπε...

Petit δημοσιογραφε μου
ατυχια κριμα .Ειδες ομως που και τα ζωακια εχουν τις υποχρεωσεις τους?
Φιλια!
Ευχαριστω για τα χρονια πολλα!

Παω στο λινκ.

faraona είπε...

Πανο δημοσιογραφε μου

Χιλια ευχαριστω για το μπουκετο!
Εισαι ευγενεστατος!
Να εισαι ετσι προς ολες τις γυναικες!Μπραβο σου αγορι μου!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, τρυφερά και δυντά λόγια μας χάρισες. Οπως αξίζει σε όλα τα πλάσματα που αγωνίζονται για να πείσουν οτι ο σεβασμός είναι απαίτηση, όχι παράκληση.

Χρόνια πολλά σε όλες.

Σε φιλώ

faraona είπε...

Freedula μου
Ετσι ,ετσι. Τον απαιτουμε τον σεβασμο και την εκτιμηση.Απ τη στιγμη που και οι ιδιες σεβομαστε κι εκτιμουμε τον εαυτο μας.
Σ ευχαριστω που περνας freedula μου.

Καλο τριημερο!

Surrealist είπε...

Faraona μου, μπράβο σου, επιτέλους μία ανάρτηση για τις γυναίκες με την οποία συμφωνώ... ότι είπες είναι και η προσωπική μου άποψη, τίποτα δεν προσθέτω... ήταν μία υπέροχη έκπληξη η ανάρτησή σου, ένα υπε΄ροχο δώρο...
Ούτε που χρειάζεται να σκεφτώ για το ίδιο θέμα, όπως ακριβώς τα είπες.

Πολύ μ΄εύχαρίστησες και χαίρομαι που είσαι φίλη... με τιμάει η φιλία σου.

Την καλησπέρα μου καλή μου Νατάσσα!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μη δω καμμία απο σας να γιορτάζει αυτή τη μέρα σαν γιορτή της γιατί θα την ..πατάξω.Θέλω να με σέβονται , να μ' αγαπόυν και να μου δίνουν ότι μου αξίζει, όμως ζητώ και από τις γυναίκες να σέβονται , ν'αγαπούν τον εαυτό τους γιά να αξίζουν δίκαια όλα αυτά.Ντρέπομαι όταν βλέπω στη τηλεόραση κοπέλες που θα μπορούσαν να κάνουν τόσα πράγματα να καταδέχονται κενες από μυαλό να γίνονται υποχείρια και καραγκιόζηδες των ηδονοβλεπτών αισθημάτων των υπολοίπων που τις ξεσκίζουν καθημερινά ,όρνεα στις σάρκες του θηλυκού Προμηθέα.Σέβομαι και θαυμάζω τη μητέρα μου που φοιτήτρια ιατρικής με μεγάλωνε διαβάζοντας τις νύχτες, δουλεύοντας τα απογεύματα και πηγαίνοντας Πανεπιστήμιο τα πρωινά και όχι οτι ήταν μοναδική..υπάρχουν άπειρες σαν αυτή.Είμαι περήφανη που είμαι γυναίκα, που μεγάλωσα 2 ακόμα γυναίκες, που δίδαξα δεκάδες άλλες με την ελπίδα να με κάνουν περήφανη κάποτε.Είναι υπέροχο να είσαι γυναίκα , έστω κιαν απο τη στιγμή της γέννησ. θα κουβαλάς τα βάρη του φύλου σου που θα σε υποχρεώσουν να κουβαλήσεις..μα εσύ θα τα αγνοήσεις και όρθια θ'ανοίγεις δρόμους μέσα στα ανδροκρατούμενα μονοπάτια στρώνοντας συγχρόνως άσφαλτο για να περάσουν εύκολα εκείνοι..οι σύζυγοι, οι γυιοί, οι αδελφοί και που όταν φθάσουν στο τέλος του ίσως δεν σου πουν ούτε ένα ευχαριστώ.Μακρυγόρησα φίλες μου εκμεταλευόμενη τη φιλοξενία της φίλης faraona.Καλή Σαρακοστή απο Δευτέρα.

faraona είπε...

Στεβη μου καλησπερα...

Συμφωνεις ναι!!!! το ξερω και με κανει να χαιρομαι απεριοριστα αυτο...
Το ηξερα για σενα απ την πρωτη στιγμη...
Με τιμαει και μενα η φιλια σου και η εννοια σου για μενα!!!
Σε φιλω καλη μου φιλη
Καλο τριημερο ,ξεκουραστο και ηρεμο!

faraona είπε...

Αχτιδα μου

Ξεσπαθωσες!!!
Ετσι σε θελω,μαχητικη και να τα λες φορα παρτιδα...
Εχεις δικιο σε ολα!!!Συμφωνω αλλα δεν φταινε τα κοριτσακια φταινε οι μανες που τα μεγαλωνουν!Το τονιζω:ΟΙ ΜΑΝΕΣ
Και για τ αγορια και για τα κοριτσια μονο οι μανες φταινε κανεις αλλος.
Καποτε καποιος ειπε:
''Θελετε να καταλαβετε τι πολιτες εχει ενα κρατος?Δειτε τις μανες που ζουν σ αυτο!''

Και φυσικα οι πατερες παιζουν κυριο ρολο αλλα ο ρολος τους ειναι πολυτιμα βοηθητικος μονον τιποτε αλλο.
Σ ευχαριστω Αχτιδα μου για τα λογια σου... ειναι πολυτιμα!
Σε φιλω και Καλη Σαρακοστη!

panagiota είπε...

Ηταν γροθιά στο στομάχι το σχόλιο της Αχτίδας και αυτό που έγραψες μετά εσυ Φαραώνα για τις μάνες που διαμορφώνουν λάθος αξίες ζωής στα παιδιά τους.Είναι από τις αλήθειες που πολλοί τις προσπερνάνε.
Νοιώθω κι εγώ σαν μάνα ενός παιδιού 25 χρόνων τα ίδια συναισθήματα με την Αχτίδα.
Ειναι ακόμα ένας λόγος από τους πολλούς που δεν ανοίγω Τ.Β.εδώ και 3-4 χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

''Θελετε να καταλαβετε τι πολιτες εχει ενα κρατος?
Δειτε τις μανες που ζουν σ αυτο!!!''

να το αλλάξω λιγουλάκι?
να βγάλω τους πολίτες στη σύνταξη?
να τους αντικαταστήσω με τον "λαό"?
η και με την "κοινωνία" ολόκληρη?
χμμμμμ..

χαρούμενη Κυριακή με ακόμα πιο χαρούμενη τη Δευτέρα σου εύχομαι..

κι αν χρειάζεται περίσσιο θάρος για να ξεφύγουμε όλοι μας απο τις "έννοιες ταμπού".. άνδρας - γυναίκα η και αντίστροφα..
τα λόγια.. όταν δεν βγαίνουν με καρδιά..
οι πράξεις μας οι ίδιες στην όποια καθημερινότητά μας..
φανερώνουν και αυτά την αλήθεια κάθε έθνους..

ας μη γελιόμαστε..

Τάκης

faraona είπε...

Παναγιωτα μου
Τα συναισθηματα ειναι ιδια για ολες τις υπευθυνες γυναικες για θεματα που εχουν σχεση με τα παιδια μας ,τα παιδια ολου του κοσμου!
Οταν σκεφτομαι τις μανες που τα κακοποιουν με οποιονδηποτε τροπο με πιανει...τι να σου πω τι με πιανει.
Και το χειροτερο απ ολα ειναι οτι μερικες φορες οι ''υποτιθεται'' μορφωμενες τα ταραζουν με κατι πλυσεις εγκεφαλου...τετοιες που τα καταστρεφουν για ολη τους τη ζωη...
Αντε ας μην επεκταθω γιατι θα τα παρω παλι...


Φιλια καλη μου φιλη και ναμαστε γερες κι ορθες και του χρονου!

Mariel είπε...

Έχεις πρόσκληση!
Φιλί γλυκό και βιαστικό θα σου ξανάρθω αύριο

faraona είπε...

Tακη μου καλησπερα

Απαντουσα στην φιλη πιο πανω και με βρικε το σχολιο σου στο δρομο!
Ναι φυσικα με καρδια και με ψυχη Τακη μου για ναναι αληθινα τα λογια και γενναιες οι πραξεις!!!Για να μην πεφτουμε στις μιζεριες και τις κακιες...
Βαρεθηκα πραγματικα να ακουω γυρω μου τον κοσμο να τσιγκουνευεται εναν καλο λογο,μια ευγενικη χειρονομια,μια ισια ματια κατευθειαν στα ματια...
Φιλια Τακη μου κι ας ελπιζουμε παντα...για το καλυτερο!


Καλο τριημερο.

faraona είπε...

Mariel μου
ερχομαι να δω ....!

rain είπε...

Ετσι ακριβώς!! και τίποτα λιγότερο ή περισσότερο!
Την καλημέρα μου

faraona είπε...

Καλημερα Βροχουλα
Το λεω ετσι γιατι σημερα εδω μας βρεχει πολυ απ το πρωι και μ αρεσει!!!

Χαιρομαι που συμφωνεις κοπελα μου.Νασαι καλα!

mAuVe είπε...

ένα μεγάλο ευχαριστώ μου βγαίνει αβίαστα να σου εκφράσω

μου άρεσε πολύ αυτό που διάβασα

χθες στο φεστιβάλ είδα ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή της Patti Smith και σε σκεφτόμουν διαρκώς!

να μου είσαι καλά αγαπημένη

φιλιά καθημερινής γιορτής

faraona είπε...

Mauve μου
Κοιτα να δεις τι συνειρμους κανει το μυαλο μας!
Patti Smith λιοπον!!!
Και με σκεφτοσουν...!Προσφατα γραφτηκε οτι:
''Ακόμη και τώρα ο Michael Stipe των REM και ο Bono των U2 τρέχουν από πίσω της, γοητευμένοι από την ανεπιτήδευτη persona της.

Ο πρώτος κυκλοφόρησε ένα φωτογραφικό άλμπουμ με φωτογραφίες από την περιοδεία της και ο δεύτερος δήλωσε: «Η Πάτι Σμιθ είναι μητέρα, αδελφή και γυναίκα όλων μας», για να δεχθεί την οργισμένη αντίδρασή της: «Δεν είμαι τίποτε κανενός και ειδικά αυτού του τύπου».''

Ειναι μια απο τις γυναικες που θαυμαζω.
Δεν εχει κανει ποτε τιποτα για να γινει σταρ και κραταει χαμηλο το προφιλ της παντα.
Σ ευχαριστω πολυ Μωβενια μου!


Καλο μεσημερι.

faraona είπε...

Mariel μου
Ηρθα να σου αφησω μηνυμα αλλα δεν μου καταχωρει τιποτα .Δεν ξερω τι συμβαινει.
Θα δοκιμασω κι αργοτερα.
φιλια.

Γουφ είπε...

χρονια μας πολλά, καθημερινώς λοιπόν!

faraona είπε...

Γουφαριωνα!
Χρονια μας πολλα!
Και με επικαιρη φωτο παλι βλεπω εμφανιζεσαι!
φιλια στη γυναικα που σε βλεπει πρωι ,μεσημερι,βραδυ!Τς Τς!

Σπύρος είπε...

Καλημέρα και απο μένα Φαραονάκι :)

Βασικά τι σημάινει γυναικα-αντρας-αγ.Βαλεντίνος κλπ κλπ, αυτα ειναι ανοησίες. Τα λέςόλα στο τίτλο σου. Να σου πω, υπάρχει μέρα που να γιορτάζει ο άνθρωπος ή η ζωή. Αμαν ποια με την κατηγοροποιηση των εορτων. Τι να την κάνω την γιορτή όταν η γυναίκα ιδιαίτερα στις ανατολικές χώρες δεν μπορεί να ξεστομίσει μια Καλημέρα για να μην την σκοτώσουν ελεος ποια !

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!

faraona είπε...

Ετσι ειναι που τα λες!Ακριβως.Διαφωνω με ολες τις επετειους αυτου του ειδους...

φιλια!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τι λες καλέ....
Κάθε μέρα γιορτάζουμε εμείς.
Ψέματα...ψέματα...όλοι τους πίσω από μια φούστα τρέχουνε...
;-)

ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

faraona είπε...

Φυρδην μου
Ας κανουν ο,τι θελουν.Ας τρεχουν η ας μην τρεχουν...αυτο τους αφορα κατα το μυαλο τους.
Εμεις ας εχουμε το δικο μας στη θεση του...να ξερουμε τι μας γινεται και τι ακριβως θελουμε και απο τους εαυτους μας και απο τους αντρες κι ολα μια χαρα θα ειναι...

Φιλια πολλα κοριτσαρα μου νασαι καλα κι εσυ κι ολη η οικογενεια σου!!

patsiouri είπε...

Γυναίκα, σύζυγος, εργαζόμενη, μητέρα και όχι σύζυγος βιομηχάνου...τίποτα λιγότερο από το Σούπερμαν σήμερα!

faraona είπε...

Patsiouri
πολυ χαιρομαι που εισαι εδω.Εκτιμω την οργη σου,σε διαβαζω καιρο τωρα!
Κοιτα ...ναι και γυναικες και συζυγοι και εργαζομενες και μητερες κι οχι οπως λες συζυγοι βιομηχανων
____________ΚΑΛΥΤΕΡΑ________απο το να σε θρεφουν και να στο κοπανανε μια ζωη,καλυτερα απο το να σου φερονται σαν νασαι σκουπιδι,καλυτερα απο το να σε χτυπουν γιατι εχουν δυνατοτερους μυς.Καλυτερα κουρασμενες παρα ταπεινωμενες ,καλη μου ,χιλιες φορες καλυτερα.
Και κυριως με ψηλα το κεφαλι και μακρυα απ τις χαζοκαταθλιψεις...

Πολυ χαιρομαι που τα ειπαμε.
Σε φιλω!

kalynama είπε...

Επειδή δεν είμαστε γυναίκες του κ. Νιάρχου ή του ιδιοκτήτη νησιού με 5 γράμματα και επειδή από το πρωί που θα φανεί ο ήλιος μέχρι τη δύση του, τρέχουμε για τα προς το ζειν, νομίζω πως εκτός από κάθε μέρα γιορτής θα πρέπει να υπάρχει και μια ξεχωριστή μέρα για όλες εμάς.

Να είμαστε πάντα καλά. Χρόνια μας πολλά faraona μου

faraona είπε...

Kalynama μου
συμφωνω κοριτσι μου ,αλλα οχι οπως μας την δινουν σε κονσερβα!Ας μας αφησουν ελευθερες να οριζουμε εμεις τη μερα της γιορτης αυτης και να το γιορταζουμε με τις φιλες μας ,τις μανες μας, τις κορες μας, η με οποιους αλλους θελουμε.Φυσικα και δεν με ενοχλει η γιορτη .Αυτο που με ενοχλει ειναι ο τροπος που καθοδηγουν συνηδειτοτατα τον κοσμο και δει τις γυναικες να συγκεντρωνονται στις ταβερνες,στα μπουζουξιδικα η οπου αλλου ταχαμ δηθεν να γιορτασουν...Μα μονες μας δεν μπορουμε να το καθορισουμε εμεις για τον εαυτο μας?Τι στο καλο?

Παντως εγω προσωπικα οποτε το νιωθω ξεσηκωνω οσες μπορω και βγαινουμε κι οχι απλα γιορταζουμε αλλα ψοφαμε και στα γελια μεχρι πρωιας....Πρεπει μηπως να περιμενω την 8η καθε Μαρτη για να το κανω?

Ναμαστε καλα και του χρονου κοπελαρα μου,κι εσυ...γερη ,δυνατη και γλυκεια οπως παντα!
Σε φιλω!

darkwhisper είπε...

ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!
ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!
ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!
ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!
ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!
ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!
ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!
ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!ΠΕΕΕΕΕΣΤΑ!
Μενει κάτι άλλο να πω;
Δυστυχώς ναι. Με έτσουξε αυτό που είπες για τις μάνες, και τα καλά και τα κακά. Είμαι και γω ανατολίτης, αλλά όχι εκεί, παρά σε πράγματα που χουν να κάνουν με χαβαλέ, καθημερινες μου συνήθειες και προσωπικές μου στιγμές. Και μπορεί να ξέρω καμια δεκαριά οικογένειες που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ οι δυο γονεις ανέλαβαν το μεγάλωμα των παιδιων εξ ημισειας, και δυο αντρες που (δυστυχως) αναλάβαν και το ρόλο του πατέρα και της μητερας με μεγάλη επιτυχια. Αλλά ξέρω ότι ένας κουκος δε φερνει την ανοιξη, ούτε 2 ούτε 3. Η άνοιξη έρχεται όταν πια παύουν να σου κανουν εντυπωση. Καλή άνοιξη λοιπόν, και να γιορτάζετε κάθε μερα γιατι σας αξιζει. Και πάνω από όλα, να διεκδικειτε!

BUTTERFLY είπε...

Πολυ σωστη! Καθε μερα γιορταζουμε γιατι εχουμε μεσα μας το δωρο της Ζωης!

faraona είπε...

alittlewhisper
Nα εισαι οσο ανατολιτης και χαβαλε γουσταρεις...το θεμα δεν ειναι αυτο ...το θεμα ειναι οταν αισθανεσαι ετσι να βγαζεις τα θετικα αυτης της υποθεσης.Υπαρχουν πολλοι αντρες ανατολιτες που οταν ειναι μαζι με τη γυναικα τους "ενα¨" κανει εκεινη "δεκα"της προσφερουν αυτοι...Ετσι ηταν ο συγχωρεμενος ο πατερας μου.Ναι η μανα μου δεν το συζητουσε να μην του μαγειρεψει αλλα κι εκεινος πηγαινε και της τα ψωνιζε ολα μεχρι τον μαιντανο και τις κλωστες της.Θελω να πω οτι μονον η εκμεταλλευση της γυναικας απο τους αντρες ειναι καταδικαστεα,τιποτε αλλο.Οταν ο αντρας προσφερει με την καρδια του, η γυναικες προσφερουν παντα την ζωη τους ολοκληρη...Τι θελουμε νομιζεις πολλα?
Οσο για τους αντρες που αναλαβαν ρολους και μανας, γνωριζω κι εγω καποιους,αλλα ειναι οι εξαιρεσεις.

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ πιστευω απο τα γραφομενα μου να καταλαβες, οτι περισσοτερες απαιτησεις εχω απο τις γυναικες παρα απο τους αντρες αλλα αυτο ειναι ενα θεμα που ειναι πολυ μεγαλο και ισως να δοθει καποια αλλη στιγμη η ευκαιρια να το συζυτησουμε.Σε φιλω και σ ευχαριστω πολυ.

faraona είπε...

Butterfly
Ναι κι αυτο το δωρο της ζωης πρεπει να το τιμουμε με την συμπεριφορα μας και την αγαπη μας.
Σ ευχαριστω αγαπητη μου φιλη.

Επαφές

του Nickie Zimov ενας νεαρός εξαιρετικά αισθησιακός καλλιτέχνης.

του Nickie Zimov ενας νεαρός εξαιρετικά αισθησιακός καλλιτέχνης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις